December 18, 2012

PMR

Assalamualaikum everybody :D and, ayo wassup! xD
Hope korang semua sihat :3 Kalau tak sihat tu,pergi cari ubat then makan ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The big day is approaching.
Hari yang sangat mendebarkan untuk semua 97liners (I believe). 
Rasa macam cepat sangat but at the same time, aku rasa excited. Excited nak tahu aku dapat berapa A. But,  I can feel it to my bones that I won't get straight A's. YOU KNOW IT'S REAL WHEN YOU CAN FEEL IT TO YOUR BONES.
Or maybe aku yang tak nak menaruh harapan sangat, yelah, exam hari tu buat sambalewa je, entah betul ke salah, lepas tu nak harap dapat 8A pula ye? Bagus lah tu -___- Tapi kalau dapat 8A,memang awesome! But yeah, I won't expect the unexpected (?)
To think of it, I really regret it now. I was being playful during the first half of the year, and studied when it was July. Ya Allah, sekarang baru aku rasa menyesal. And markah Geo aku turun time trial exam hari tu. Aku ingat lagi, Cikgu Sapiah cakap ; "Kau dah turun dari Genting, gred kau pun turun ye?" Haha, comel je cikgu time cikgu cakap macam tu xD Bila cikgu cakap macam tu, aku rasa macam nak menangis, but aku tahan. Tough kononnya xD  And now, aku menyesal. Bagus kan?:D Saya memang pelajar contoh ^~^ *muka poyo*
Anyway, let's just wish for the best ok? It's the past,and we have to accept the result as it is. It's what we deserve.

Good night :3

No comments: