To study the abnormal is the best way of understanding the normal.
Assalamualaikum.
Rajin kan aku meng-update blog minggu ni? semangat xD
tadi kan, sape yg dpt top 40 kene gather kt dewan pibg, so aku pun pegila. then cikgu pun ckp ckp ckp. die suruh naikkan balik maruah krk.
"Cikgu,sy mintak maaf sesangat sebab sy x pnh dpt straight A sepanjang sy dlm krk.
Sebab sy tak usaha, InsyaAllah, sy akn cuba sedaya upaya untuk dptkn straight A."
Aku akan try the best untuk dptkn straight A time trial and PMR.
But I hope my parents won't expect that much.
I have a very low self esteem.
And recently, English aku dah b'tambah teruk. Even exam pun menurun.
Frust gile. Maybe sebab dah lame kot tak bace buku BI, so aku akn start bace Reader Digest yg Abi kasi tu.
People say that reading Reader's Digest can help us improve our English :3
So aku cadangkan korg bace Reader's Digest, ok?
That's all for today. Good night :3
ps : Nas I love you lah. xD

No comments:
Post a Comment